Mistrzostwa Świata przyciągają rekordową oglądalność dla Telemundo i Peacocka

Doha, Katar –

Mistrzostwa Świata przyciągają rekordy oglądalności hiszpańskojęzycznych transmisji w Telemundo i Peacock, a mecz Meksyku z Polską daje nadawcom cyfrowym największy dzień tygodnia pod względem całkowitej konsumpcji.

Zwycięstwo Meksyku we wtorek było najczęściej oglądanym meczem mistrzostw świata w historii Stanów Zjednoczonych, z łączną liczbą 4,6 miliona widzów.

Mecz otwarcia turnieju pomiędzy Ekwadorem a Katarem przyciągnął 832 000 widzów, co stanowi rekord najczęściej transmitowanego meczu w języku hiszpańskim, który został pobity dzień później, gdy milion ludzi transmitowało mecz USA-Walia.

Transmisja stanowiła 29% oglądalności Pucharu Świata Telemundo. Telemundo powiedział w czwartek, że przez pierwsze osiem meczów oglądało średnio 2,5 miliona widzów na wszystkich platformach streamingowych i streamingowych. Łączna liczba jest o 44% wyższa niż w 2018 r., kiedy to Stanom Zjednoczonym nie udało się zorganizować finałów mistrzostw świata w Rosji, które odbyły się w czerwcu i lipcu.

Peacock zajmował pierwsze miejsce w App Store pod względem bezpłatnych aplikacji na iOS od niedzieli do środy, a Telemundo Deportes znajdowało się w pierwszej piątce przez większość dni tygodnia.

Ponadto inauguracyjna reprezentacja USA zremisowała 1:1 z Walią Oglądało go 11,7 miliona w przypadku audycji w języku angielskim i hiszpańskim. Poniedziałkowy mecz obejrzało 8 306 000 anglojęzycznych transmisji Fox i 3,4 miliona hiszpańskojęzycznych programów Telemundo, Telemundo digital i Peacock.

Telemundo i Peacock są częścią NBCUniversal firmy Comcast Corp. Telemundo jest właścicielem praw do ekskluzywnych transmisji telewizyjnych w języku hiszpańskim w Stanach Zjednoczonych z okazji tegorocznych Mistrzostw Świata w Stanach Zjednoczonych.

___

Relacja AP World Cup: https://apnews.com/hub/world-cup i https://twitter.com/AP_Sports

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.